Thursday, December 10, 2009
Ernstig verwaarloosde honden en kittens gevonden in volkstuincomplex te Laarbeek - Alle dieren in beslag genomen
Verwaarloosde dieren in beslag genomen
10-12-2009 Omroep Brabant
LAARBEEK - Vijf honden en vier kittens zijn in de gemeente Laarbeek door de politie en de dierenbescherming weggehaald van een volkstuincomplex.
De honden en katten waren ernstig verwaarloosd en hadden direct de hulp van een dierenarts nodig.
Kittens van acht weken oud zaten onder de vlooien en hadden last van oormijt. Zowel de honden als katten kregen geen voer en hun water was smerig.
(Bron: http://www.omroepbrabant.nl/)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment