Thursday, December 10, 2009

Ernstig verwaarloosde honden en kittens gevonden in volkstuincomplex te Laarbeek - Alle dieren in beslag genomen


Verwaarloosde dieren in beslag genomen

10-12-2009 Omroep Brabant


LAARBEEK - Vijf honden en vier kittens zijn in de gemeente Laarbeek door de politie en de dierenbescherming weggehaald van een volkstuincomplex.

De honden en katten waren ernstig verwaarloosd en hadden direct de hulp van een dierenarts nodig.

Kittens van acht weken oud zaten onder de vlooien en hadden last van oormijt. Zowel de honden als katten kregen geen voer en hun water was smerig.

(Bron: http://www.omroepbrabant.nl/)

No comments:

Post a Comment